sobota, 4 września 2010

Poradnik foto w Rowertour

Tym razem fotek nie będzie, a jedynie wzmianka, że po, właściwie już należałoby powiedzieć, kilkudziesięciu latach fotografowania (bo z górą dwudziestu), ośmieliłem się napisać kilka porad fotograficznych, które wydrukował na swych łamach magazyn rowerowy Rowertour w numerze sierpniowym 2010. Porady są ujęte w kontekście wycieczek rowerowych, ale to jednak uniwersalne sprawy. Zapraszam do poczytania. Nie jest to nic odkrywczego, ale może warto przeczytać i zobaczyć przykłady zdjęć...? ;)

A przy okazji miła dla mnie sprawa - numer wrześniowy tegoż magazynu moje zdjęcie publikuje na okładce. Rzecz dotyczy tekstu o wycieczkach po Pogórzu Ciężkowicko-Rożnowskim :D

1 komentarz:

Mickey pisze...

Co do okładki to oglądając ją Ewa mówi:
"Kurde, ja teraz wszędzie widzę Grażkę" (w sensie wydaje mi się)
a ja na to:
"Bo to jest Grażka" :)

ps. Co prawda nie było tego w poradniku ale fajnie że rzadko wywołujesz zdjęcia z nienaturalnymi barwami; tylko wtedy gdy chcesz uzyskać konkretny efekt. Remi wg. mnie trochę przesadza.

Prześlij komentarz